SJ

TJÄÄNNAA MÄNNISKOR!

Nu e det dags för s-j första inlägg eller hur det nu stavas:S.. Min dag har vart väldigt seg. vakna 11.00 av  att jag var ensam hemma. jippi .. men det jag inte visste var att min mormor och morfar var med mina föräldrar i kyrkan och att de skulle vara kalas här direkt efter så de blev snabbt på med finkläder. dock smutsiga . bra julia .. Jag blev dock gör sjuk ida och kan knappast resa mig upp, segt. min hals har svullnat upp och jag har ingen kännsel i min tunga :/ ingen toppendag. vill bara tacka min familj, dom e bäst. och ETT STORT HJÄRTA TILL min mormor och morfar som jag är så glad över att dem finns där för mig i vått och tårt.  och grattis till min pappa som fyller år imån. grattis grattis

och för er som inte vet är det julia dagen imån :D så glöm ej att ´gratta:P
Nu blir det soffan igen .. 

pease and love SJ <33

Kommentarer
Postat av: Hon donsan (...)

Åh ni måste ju skriva mer! Jag har ju läst allt nu era sega pumor!!

Köss på er babes ;D

2009-02-23 @ 18:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0