Tack

Vi vill bara säga att vi e bäst,
 
och tack till alla för den possetiva reaktionen vi fått , speciellt tack till drottningen som gav oss den här idén när vi hälsa på henne. OCh hon ger oss nu nobelpriset för denna skapelse. Tack!


Dagens text:

I've been to the mountain top.
And I've looked over and I've seen the Promised Land.
I may not get there with you, but I want you to know tonight that we as a people will get to the Promised Land.
So I'm happy tonight.
I'm not worried about anything, I'm not fearing any man.
My eyes have seen the glory of the company of the Lord.

rest in pease Martin Luther King


Kommentarer
Postat av: beckii

åååh, asså ni e så sjukt duktiga på att skriva, ni e mina stöööörsta idoler. speciellt elaka myran me dom hårdaste bröööösten!

2009-02-12 @ 19:36:58
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0