FÖRSTA INLÄGGET!

Heej alla våra fans!
Det här är våran nya blogg. som e as ball. så tycker du  inte de, behöver du inte läsa:D
Vårat kända bloggnamn kom vi på kl 1 inatt hemma hos olof, därför kan ni förstå att namnet är väldigt seriöst .. KRYDD!

Nu sitter vi hemma hos sj och kollar ¨på sexigaste pop divas och conne löööv sitter i soffan beredvid.

Elaka myrans dag: Jag vaknade kl 12, åt frukost var inne lite on the computer och checkade västtrafik. Men det gick inte så lyckat så¨jag fick ringa te soffe, som hjälpte mej att hitta till biopalatset ( så svårt kan de faktiskt vara).
var på bio med min syster sofia och kollade på "I taket lyser stjärnorna" Den va as bra! och nu sitter jag hemma hos sj.

S-Js dag: Jag vaknade ca 11.00 gick upp käka en apelsin, sen tror det eller ej men jag tränade:P wowwwww..
sen duscha och fräsha te mej. kan behövas efter träning. Sen satte jag mig framför tv i flera timmar och kolla på meningslösa program. sen e jag här. Hurra för mej. 

 Vi för ingen, alla för oss  köss / elaka myran och sj


Kommentarer
Postat av: Fille & Soffe

WOOOOW ni har startat blogg!! :D

välkommen till gänget bruudar!! ;D

När ska vi festa till det?

KÖÖSS SF-BION

2009-02-11 @ 21:41:20
Postat av: Anonym

jaaaa tack så mycket....

vi tänkte ha saft-kalas på lörda typ, men vi ska vara hos er tror jag, så v i kommer ut me saften tilkl er så blire fete ferra ö ööö öö ö öö öö ööö ööö....men nu ska jag gitta hem, ha de gytt" aa ska jobba imon vbreryhgrelkug kössss

2009-02-11 @ 22:15:09
Postat av: Anonym

jäggan va snygg vårna blogg är måste ja säga :D

2009-02-12 @ 00:59:45
Postat av: gossip girl

hejsaan era snögga brruds! detta är värkligen en "fin" blogg ni har startat! och du s-j , elaka myran har faktiskt hådare bröst än dej.. XOXO gossip girl

2009-02-15 @ 13:23:40
Postat av: gossip girl

shoolalo igen bruuds! hahahaha , ni undrar säkert vem detta är ! meen ja tror alldrig ni kommmer fåå reda på de! jaa ska börja skriva lite komentarer här på denna "finfina" blogg! ha de gött , XOXO gossip girl

2009-02-16 @ 21:17:29
Postat av: Elaka M

Gött att någon kommer att kommentera våran blogg :P

ha de gött vem du än är :P

2009-02-16 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0