ÅÅÅ

Heej!

Ja nu vill jag bara säga till alla mammor som lägger sej i allt man gör och som inte kan hålla käften, utan dom måste ringa runt te allas mammor och säga exakt va deras barn gör på helgerna.
A som ni märker så har ja haft de seriösa snacket me min kära mor idag om den lilla händelsen som hände härrom dan..
Men som tur va fick ja inte utegångsförbud eller att hon tog telefonen ifrå mej.. Utan istället fick ja; Varför har du inte sagt något till mej? Nu är ja väldigt besviken på dej och detta får inte hända igen LOVA mej de... jaja så nu gäller det att ligga väldigt lågt ett tag och inte göra dumt på väldigt länge... så aa till er mammor som måste ringa runt te allas föräldrar och skvallra SLUTA me de ni har väl oxå vart ungdomar el? :o 

Aja nu orkar ja inte skriva mer för nu ska ja sova ha de gött köss och smek erotisk vårlek


Kommentarer
Postat av: cornelia

håller med !!! föräldrar behöver inte challa för de andra tänk om du inte äns hade drukit den kvällen varför ska din mamma då få reda på de???

2009-02-19 @ 21:59:53
Postat av: josef

jo ja tycker det är jätte bra att mammor håller kontakt med varandra om vad deras barn gör på helgerna. ja menar mammor e ju ändå mammor.

2009-02-24 @ 16:37:33
Postat av: Anonym

haha asså Joesf de tycker du? :P

2009-02-25 @ 18:36:22
Postat av: En milf mamma

Lovisa, jag vet var du bor. Ja vet var du parkerar dina skor.

Jag ska komma om natten, och jag är lika tyst som katten.

du kommer inte höra, du kommer inte se.

Du kommer bara om hjälp be. Jag är så farlig, BU.

Jag är absolut ingen snäll känguru.

Kan du gissa vem jag är? Ja är inte din bror som du håller kär.

du ska få en ledtråd av mej lille vän.

Jag är ingen kille som heter Sven. Jag har ett mycket bättre namn som börjar på ess. jag heter alltså varken Ghärtrud eller Tess.

Jag vet, du tycker jag är fin. Ja iallafall när jag äter piggelin.

Ja det var ju det vi åt, när vi satt i simons spök båt.



Kram och köss din gaanska så hemliga vän.

Kom ihåg jag är INTE Sven!

2009-02-26 @ 00:54:49
Postat av: addeadde

ja då flickor... ¨Då blir det inget krök på länge då?! Måste bara säga att jag älskar dikten! HAHA Puss

2009-02-26 @ 21:38:47
Postat av: Anonym

Haha nää inte i fiskebäck iallafall :P

men vi får väl hitta någon annan stans att vara ;)

2009-03-01 @ 14:02:38
Postat av: En milf mamma

Jag väntar och väntar efter ett svar från er,

men inget svar jag varken hör eller ser.

Jag tycker ni är en aning sega, eller kan det vara att ni är lite fega?

nja det tvekar jag allt på, så kom igen- upp och stå.

Nu räknar jag till tre, och då vill jag allt resultat se.



så kom igen nu tjejer, jag vet att ni kan era grejer!



Köss kram och smek, detta är ingen lek.

Detta är blodigt allvar,

jag lovar att när ni är färdiga ska ni få kaviar.

2009-03-04 @ 19:31:29
Postat av: Anonym

Hej du bästa! detta är elaka myran som pratar!

Jag ÄLSKAR dina fina dikter, skriv mer till mig så vill jag bli din tjej!



Jag är klenare än du, och JAG är en känguru!

Puss och kram jag ska ge Josef en banan för att han är kär i David Svahn!

2009-07-28 @ 17:19:28
Postat av: EM

Hej du bästa! detta är elaka myran som pratar!

Jag ÄLSKAR dina fina dikter, skriv mer till mig så vill jag bli din tjej!



Jag är klenare än du, och JAG är en känguru!

Puss och kram jag ska ge Josef en banan för att han är kär i David Svahn!

2009-07-28 @ 17:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0